5 Ağustos 2016 Cuma

Günün en huzur veren dakikaları



Bana kalırsa, günün favori zaman dilimi günbatımlarıdır. İçerisinde bir parça hüzün, bir parça umut, bir parça yaşam sevinci ve huzur barındırır. Murathan Mungan'ın dediği gibi: 
"İnsan ne yaşarsa yaşasın, sonunda her şey bir günbatımına bakıyor."



Çeşme'ye her gittiğimde ayrı bir tat alıyorum. Bu fotoğraf sevgili eşimin gözünden... Günbatımına hayran hayran baktığım esnada o anı ölümsüzleştirmek istemiş :)





Çeşme'ye lise yıllarımdan biri sık sık gitmeme rağmen bu yıl ilk defa Ildırı'yı görme şerefine nail oldum. Ildırı, küçücük, sevimli bir beldeymiş. Bu tablo gibi manzara bugünümüzü şenlendirdi.

Bu arada, günlük hayatta rastladığım bazı görüntüler fonda bir müzik ile beliriyor zihnimde. Örneğin; Çeşme Marina'da gezerken aşağıdaki görüntüyü görür görmez zihnimin arka planında: "Knock knock knockin' on heavens door" çalmaya başladı ve tüm gün melodiyi mırıldanarak dolaştım Çeşme sokaklarında.



Yolu ve yolda olma halini çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder